reklama

Usługi pocztowe muszą się coraz bardziej rozwijać


Poczta Polska stawia na nowe technologie, aby oszczędzić czas i pieniądze swoich klientów

FOTO

FOTO
Firma, aby nie zostać w tyle, musi wprowadzać zmiany i stawiać na rozwój innowacyjnych rozwiązań. Tylko w ten sposób będzie nowoczesna i utrzyma pozycję lidera na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pocztowym. W przeciwnym razie straci zaufanie i klientów, których nie jest łatwo odzyskać.

Klienci Poczty Polskiej przywiązują dużą wagę do jej usług i są coraz bardziej wymagający. Oczekują szybkiego i skutecznego działania. Wymagają również nowoczesnych rozwiązań na miarę XXI wieku. To właśnie one mogą zaoszczędzić ich czas i pieniądze.

– Poczta Polska, ze względu na swoją tradycję, znana była ze stabilności i zaufania, ale mniej z innowacji. Niemniej jednak zmieniamy to, ponieważ usługi pocztowe powinny być innowacyjne, zwłaszcza, jeżeli weźmiemy pod uwagę rozwijającą się digitalizację. Od pewnego czasu nasza firma, dzięki swojej marce Envelo, również wchodzi w świat cyfrowych usług pocztowych, mówi w rozmowie z serwisem agencyjnym MondayNews Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej S.A.

Usługi pocztowe muszą się coraz bardziej rozwijać i spełniać oczekiwania klientów. Oferowane im propozycje powinny w dalszym ciągu podlegać zmianom. Jednocześnie niezbędne są kolejne wdrożenia nowych, innowacyjnych form usług. Bez nich firma może przestać być konkurencyjna.

– Kto się nie zmienia, nie wdraża nowych innowacji, w zasadzie przestanie funkcjonować na rynku, w najbliższym czasie. Dotyczy to również branży pocztowej. Kiedyś wiadomości dostarczali kurierzy na koniach, później pojawiły się telegramy, telefony, faksy i maile, a teraz wchodzimy w świat wirtualny, w którym dostępna jest usługa pocztowa w komputerze, czy aparacie telefonu, w dowolnym miejscu na świecie, dodaje Janusz Wojtas.

W dobie rozwijających się usług bankowych lub ubezpieczeniowych klienci zarówno indywidualni, jak i firmy mają rosnące wymagania w stosunku do usług pocztowych. Oczekują coraz lepszej obsługi w pobliskiej placówce, ale także chcą mieć jak największy dostęp do usług z komputera, bez konieczności wychodzenia z domu i stania w kolejce na poczcie.

– Niektórzy mówią, że za dziesięć lat nie będziemy już pisać listów papierowych. Ja jednak uważam, że ta tradycja może kiedyś odżyje. Niemniej jednak świat digitalizacji bardzo mocno wkracza na rynek usług pocztowych, szczególnie, jeżeli weźmiemy pod uwagę również postęp w takich obszarach, jak handel internetowy czy e-commerce. W tym przypadku rozwój Internetu bardzo pozytywnie wpływa na rozwój całej branży, podsumowuje Wojtas.

Zachodzące nieustanne zmiany technologiczne z pewnością wpłyną na aktywne działania ze strony Poczty Polskiej i zaproponuje ona klientom kolejne, nowe usługi. Coraz bardziej rozwija się też jej konkurencja. W takiej sytuacji nie pozostaje firmie nic innego, jak tworzenie rozwiązań, które przyciągną nowych klientów i dzięki którym nie stracą dotychczasowych.

zródło; MondayNews

    Tzw. babciowe realne wsparcie dla rodzin
    Nie będzie trzeba wybierać między pracą a macierzyństwem. Rada Ministrów przyjęła projekt ...
    2024-04-09  |   139
    Oszczędzanie po polsku
    Przez inflację Polacy zaczęli mniej marnować świąteczną żywność? Wyniki najnowszego badani...
    2024-04-02  |   156
    W ub.r. wystawiono blisko 22 mln zaświadczeń lekarskich z tytułu choroby własnej
    W ubiegłym roku Polacy przebywali przeciętnie prawie 11 dni na zwolnieniu lekarskim W ubie...
    2024-04-02  |   154
      W piątek 26.02.2021r.o godz.17.00 w Bielsku - Białej dyskutowano o zasadności budowy spala...
      2021-02-27  |   13496798
      Konkurs "FIRMA ROKU 2019" rozstrzygnięty, statuetka złotego Dedala powędrowała d...
      2019-10-08  |   7379881
      Korporacje, reportaże, dokumenty
      2018-09-15  |   2498112
      25 LAT Regionalnej Izby Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej
      2017-01-08  |   929583
      Podstawowe błędy kierowców. Na 100% Ty też popełniasz te błędy, a może jest ich więcej?. Z...
      2017-09-15  |   42450

        BIZNESREGION

        ul.Młynarska 3/11, 01-258 Warszawa
        : +48 22 490 66 15

        : redakcja@biznesregion.pl



        reklama